torstai 27. syyskuuta 2012

Etsi tarinasi

Viime viikolla sain puhelun olisinko kiinnostunut yhdestä työpaikasta ja koska olin lähdössä lomalle en paljon ehtinyt asiaa miettiä vaan lähdin kahden tunnin varoituksella haastatteluun. Siinä vaiheessa työ tuntui ihan oklta...mutta lomalla ollessani sitä mietin ja alkoi tuntua siltä, että ei se olekaan mun juttu. Kokemus ei kaikilla osa-alueilla riitä ja se alkaa ahdistamaan.

Aloin toivomaan, että eivät minua valitse. Sain kuitenkin viestin, että tervetuloa töihin. Mietin hetken ja tein päätöksen. Nyt on pakko miettiä mitä itse haluaa eikä mennä sen mukaan mitä muut minun olettavat tekevän ja niimpä en ottanut työtä vastaan. Olen niin tyytyväinen, että alan vihdoinkin oppia, että pitää tehdä ihan omat ratkaisut ja luottaa intuitioon.

Tänään löysin ihanan videon - Etsi tarinasi. Tästä saa taas uutta voimaa etsiä sitä omaa tarinaa ja unelmaa.

Siitä olen varma, että jotain kivaa on tulossa...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti